Bugün Atılan Tweet : 34

Son Eklenen Fotoğraflar

Günün Ünlüleri

Ertem Şener
Ertem Şener
17 tweets
Yıldız Tilbe
Yıldız Tilbe
3 tweets
Ferhat Göçer
Ferhat Göçer
2 tweets
SUAT ATEŞDAĞLI
SUAT ATEŞDAĞLI
2 tweets
Demet Evgar
Demet Evgar
1 tweets
mor ve ötesi
mor ve ötesi
1 tweets
Göksel
Göksel
1 tweets
Levent Üzümcü
Levent Üzümcü
1 tweets
zaytung
zaytung
1 tweets
Ferzan Ozpetek
Ferzan Ozpetek
1 tweets
@AYDIN_KUSUM
AYDIN
101321 takipçi UZMAN
Günlük Ortalama Tweet : 0.7
Yer : istanbul
6 gün önce Twitter for Android
Herşeye bi espri yapma ataği ee guzel degil ki sevimsiz
6 gün önce Twitter for Android

7 gün önce Twitter for Android

1 hafta önce Twitter for Android
Kiş geldi diye sevinen kim varsa benden uzak dursun
2 hafta önce Twitter for Android
Daraldim yeter biraktim seyretmeyi @ufaktefekcdizi
1 ay önce Twitter for Android
Kuşum Aydın sporla stres atıyor https://t.co/ghrNcUNeAj
1 ay önce Twitter Web Client
çocugunu amerikada okutup burada hergün binlerce lira harcayıp lüks ötesi yaşayan patronlar çalışanının 200tl prim… https://t.co/H4W2NHErt3
1 ay önce Twitter for Android
Ve sonunda ger ekten mağduriyetini gören çözüm ortağı nurgül hanıma saygilarimi sunarım
1 ay önce Twitter for Android
Bir yetkili karsimiza cikmiyor ve bizler halrn bu urunleri kullaniyoruz ... ALLAHINIZDAN BULUN EĞER VARSA YAZIKTIR… https://t.co/uFDO5EKbT2
1 ay önce Twitter for Android
Parama el koyuyorsunuz sonradan ek ucreti belirtme gibi bir nezaketiniz olmuyor ustelik aricaz diyip bekletiyorsunu… https://t.co/XR3N0wG7JY
1 ay önce Twitter for Android
Telefonum 1 aydir besiktas serviste 1550 tl onatim ucreti aldilar odedim .15 gun gecti aradim ek ucret 3500 tl cika… https://t.co/Z5bO6GmkLY
1 ay önce Twitter for Android
Daha bitmeyen eziyetleriniz ve mafyavari calisma stiliniz etlerinizden liğme ligme çiksin .hayatim boyunca bu kada… https://t.co/I4VwJLwaws
2 ay önce Twitter Web Client
güvendiğiniz bir yurtdışı parfüm alışveriş sitesi varmı?
2 ay önce Twitter for Android

2 ay önce Twitter for Android
Ben kolay kolay sinirlenmem gercekten almayin arkadaslar hem cabuk bozuluyo urunleri hem terbiyesizler cozum yok… https://t.co/zOUCp2qsJb
2 ay önce Twitter for Android
Cagri merkezinizde sikayet bile almiyorsunuz ..ulaka elemanlariniz utanmasa kufur edecekler...sikayet numarasi olus… https://t.co/bJ840UOpah
2 ay önce Twitter for Android
Asla artik evime elime samsung urunu surmem igrenc servis ,deneyimsiz cagri merkezi elemenlari ve tovbe @SamsungTurkiye
2 ay önce Twitter for Android
Servis telefonlarini açan yok ...ukalalik diz boyu hizmet yok yaziklar olsun @SamsungTurkiye
3 ay önce Twitter Web Client
domatesi bugün 12 liradan aldım.
3 ay önce Twitter Web Client
bir kopegim var beni sevip koruyan.birde sevgilim var kopegim kadar olamayan......
3 ay önce Twitter Web Client
22 Eylül'de The Green Park Pendik'te Kuşum Aydın ile eğlence eşliğinde limitsiz yerli içecekli akşam yemeği 119 TL'… https://t.co/hEgxNSXoUQ
3 ay önce Twitter Web Client
The Green Park Pendik Kuşum Aydın Gala Yemeği https://t.co/FPXT404ASB @birliktealalim aracılığıyla
4 ay önce Twitter for Android
22 22
4 ay önce Twitter for Android

4 ay önce Twitter Web Client
Çeşme'de kuliste aşırı alkol alan şarkıcı sahneye çıkamadı https://t.co/xw2clMyf3Q #postacomtr @postacomtr aracılığıyla
4 ay önce Twitter for Android
Hayatimin en buyuk hatasi sizden urun kullanmaktir tovbe @BoschTurkey
4 ay önce Twitter for Android
Uber kullanmak icin o kadar çok sebeb varki ... bir taksiciyle yaşadiğim olayi anlatmak istemiyorum gerçekten skandal...
4 ay önce Twitter for Android
Mail yollayali kac gun oldu tenelzul edip cvp bile vermiyosunuz @n11com hep boşa hava
4 ay önce Twitter for Android
00.00
4 ay önce Twitter for Android
Tüm şehitlerimizi rahmet ve minnetle aniyoruz #15Temmuz https://t.co/BbsOI39W9O
5 ay önce Twitter for Android
Olurdum
5 ay önce Twitter for Android
Nagehan kazansa daha mutlu olurdun..neyse tebrikler
5 ay önce Twitter for Android
Hilmicem gitti olmadi olmadi olmadi...bu kadar hayranlari ciglik icinde oy atamadilarmi ya uzuldum.
5 ay önce Twitter for Android
Sanki yaz bitmiş gibi geliyo bana....garip bi duygu
5 ay önce Twitter for Android
Gonlum 4 birden birinci olsun istiyor..iyi geceler
5 ay önce Twitter for Android
Turabinin kustahligi..herseyi birak sen o kapidan iki kez odul kazandin..yakisirmi adam olana bu tripler..hadi ordan
5 ay önce Twitter for Android
Rabbim hepimize @acunilicali sabrı versin. Turabi sus sus sus
5 ay önce Twitter for Android
Başiniz sağolsun kardeşimizın mekani cennet olsun @acunmedya
5 ay önce Twitter for Android
Yağlarim eridi...bravooo koreeee
5 ay önce Twitter Web Client
@DemetAkalin ohhhhh hayırlı olsunnnn
5 ay önce Twitter for Android
Çok ayip meteroloji strese soktunuz hepimizi
5 ay önce Twitter for Android
Dolu yokmuş napicaz şimdi?
5 ay önce Twitter for Android
22.22
6 ay önce Twitter for Android
ARKADASLAR BUNLAR INSAFSIZ URUN ALIRKEN MUTLAKA TARIHINE BAKIN HALEN TURGUTREIS AKYARLAR MIGROSLARDA MAYIS AYINA A… https://t.co/a4Pcidu6K5
6 ay önce Twitter for Android
Turgutreis ve akyarlardaki reyonlarinizda halen mayis ayina ait yogurtlar var.zehirlendim acibadem bodrum hastanes… https://t.co/h7zvEkCBHb
6 ay önce Twitter for Android
00.00
6 ay önce Twitter for Android
Hakan gizem gözlerim doldu..ALLAH anali babali bi yastikta evladinizla mutlu olun insallah
6 ay önce Twitter Web Client
evet ya hilmicem şampiyon olsun...
6 ay önce Twitter Web Client
kışkırtan turabi bey iki katı suçludur bnm için...ve kaçıncı uyarısı turabinin hep yırtıyo nedense
6 ay önce Twitter Web Client
tabi herşeyi seyredemiyoruz...küfürler kötü üzüldüm....
6 ay önce Twitter Web Client
adem seni seviyoruzzzzzzzzzz...........................................
6 ay önce Twitter Web Client
turabi bey milleti kışkırt çakmağı çak sonra sana atlayanlar suçlu olsun laf yesin...adem senin yanındayımmmmm
6 ay önce Twitter for Android
#sabihagokcenhavalimani bildiginiz esenler otogar ...yalova bursa aksaray diye bagiranlar ,kizlara yamuk yamuk bak… https://t.co/MbnzUFR7lC
6 ay önce Twitter Web Client
GÖNÜLLÜLERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
6 ay önce Twitter Web Client
yagmur ve murat bi gidinnnnnnnn gidinnn diger gonullulerın emeklerıne yazık ya
6 ay önce Twitter Web Client
sema ve murat bi gidin gidinnnnnnnnn
6 ay önce Twitter for Android
Olmadi yaaaaa birsenden once yagmur gitmeliydiiii olmadiiiiiii.....
6 ay önce Twitter for Android
Nagihan elleriyle goñullulerin büyusunu iyice bozuyo..yazik
6 ay önce Twitter for Android
Nagihan
6 ay önce Twitter for Android
Helal anil kardeş
6 ay önce Twitter for Android
Nagihan
6 ay önce Twitter for Android
Helal be damla oy ustune oy son turda
6 ay önce Twitter for Android
Galiba nagihan kimseyi bulamazsa b....la kavga edenlerden
6 ay önce Twitter for Android
Murat drama quenn'e bağladi
6 ay önce Twitter for Android
Murat sende naş...hadi cnm
6 ay önce Twitter for Android
Resmen adem tahtanin ustune basip atti .....arkasinda kalmadi ayagi kural hatasi degilmi????
6 ay önce Twitter for Android
Yağmur sende bi git bu hafta cnm
7 ay önce Twitter Web Client
yıl 2018 şampiyonluk ve silahlar patlıyor..yazık yazık bumudur kutlama
7 ay önce Twitter Web Client
gönüllülere sataşmadıkları zaman asla hedefe gidemiyo çakallar
7 ay önce Twitter Web Client
fazla oyun kaybedince çamura yatan takım tabiki kendıne all star diyen ego topluluğu
7 ay önce Twitter for Android
Turabi kaybettikce seviniyorum seviniyorum sevimiyorum
7 ay önce Twitter Web Client
turabi konuşurken otomatik sessize geçen bi televizyon varsa hemen alıcam hemen.
7 ay önce Twitter for Android
Helalllll @acunilicali
7 ay önce Twitter for Android
Turabi naş
7 ay önce Twitter for Android
Çirkefffff
7 ay önce Twitter for Android
#allstar çoktu üzulmedim ...delirdiler yaaa gun oldu devran dondu starlar
7 ay önce Twitter for Android
#Survivor2018 ders veriyor...KIMSE STARIM DEMESIN
7 ay önce Twitter for Android
Sahneye cikmazsin daha canli soyledigin tarihinde gorulmedi neden single yada album yaparsin anlamadim
7 ay önce Twitter for Android
Bu survivor mustafa iyice gözunden düstu triplere bak..sanki olay yarisiyosunda kaldi diye hallere bak
7 ay önce Twitter for Android
Yolda kalmis bir arabaya firca atip deli gibi korna calip üstüne yuruyen degerli bir topluluğa sahibiz...tesekkurler
7 ay önce Twitter for Android
23 nisan kutlu olsun
7 ay önce Twitter for Android
Takmislar hadisenin kilosu kilosu ayip yahu ..kilolu degilki yapmayin bu kadar ..kizcagiz isinde gucunde suya sabu… https://t.co/0RuT4WfpMy
8 ay önce Twitter for Android
22.22
8 ay önce Twitter Web Client
yazık futbol maçı utanç tablosu....
8 ay önce Twitter for Android
Gönulluler
8 ay önce Twitter for Android
Hakan cok konuştun biraz sus,bide öyle bakalim neler olacak görelim..fenalik geldi
8 ay önce Twitter for Android
Murat tatilde yarismiyosun cnm biraz action...gonulluler noluyo size ya
8 ay önce Twitter for Android
#survivor2018 b cikti çok çok özur diliyorum...ama yazmadan edemedim
8 ay önce Twitter for Android
Turabi sampiyon ve kazanan olarak anilacak...hakan ise survivorun magazin ve mixer müduru olarak anilacak...thats it
8 ay önce Twitter Web Client
sürükleyici bi dizi onerin hadi
8 ay önce Twitter for Android
Bozcaada deniz suyu gercekten sogukmu..ciddi yorumlar lutfen ev alicam
8 ay önce Twitter for Android
Şimdi dışe ďiş yarisacaksiniz zor geldi galiba
8 ay önce Twitter for Android
Biraz karman çorman oldu ama guzel oldu #Survivor2018
8 ay önce Twitter for Android
Aklin yolu bir olmasi gereken,yoksa işkence eziyet haline donecekti.egolar aşagiya birazcik #allstar #survivor
8 ay önce Twitter Web Client
la casa de papel sonrası bi diziye yapışamadım..
8 ay önce Twitter for Android
Bi eurovision sarki yarismasi zevkimiz heyecanimiz vardi o da yok artik
9 ay önce Twitter for Android
Mıgren iki gundur bitirdin beni.
9 ay önce Twitter for Android
Yayindayimmmm https://t.co/dKfqF8zzZA
9 ay önce Twitter for Android
Sema en kisa zamanda elen
9 ay önce Twitter for Android
Direnemiyorlar YETER daha fazlasi eziyet işkence #Survivor2018 başka bir çozum bulun
10 ay önce Twitter for Android
Gonulluleri tecrubeliyiz abi abla muhabbetiyle bu kadar ezmek ayip
10 ay önce Twitter for Android
Gonüllülerden iyi bayramlar
10 ay önce Twitter for Android
#UfakTefekCinayetler yilanliklara devam cnm biz sizi o yüzden seyrettik
10 ay önce Twitter for Android
Ilk tahminim turabi hepsini ezer gecer
10 ay önce Twitter for Android
Bu bolumu iyi seyredin hepsi ana baba evladi elestirirken acimasiz olmayalim..terbiye sinirlari icinde....keyifli gecsin #survivor
10 ay önce Twitter for Android
14 SUBAT
10 ay önce Twitter for Android
CUMARTESIIIIII https://t.co/Fsr797DX9p
10 ay önce Twitter for Android
Çocuklar uzerinden gerilim igrencsiniz #UfakTefekCinayetler
10 ay önce Twitter for Android
CUMARTESI YEMEKLI GALA https://t.co/2ZkH5xaPd6
10 ay önce Twitter for Android
Havaya bak
10 ay önce Twitter for Android
Tutulma sebeiyle tüm gün uyudum..pardon
10 ay önce Twitter for Android
İnsanlarin insanlik yapmasi şasirilan şey oldu!
11 ay önce Twitter for Android
Hayatta herşeyi yapin kapisinin onunden gecmeyin tavsiyemdir yemin ederim
11 ay önce Twitter for Android
CUMA HOPPPAAAA https://t.co/Yn5xtFbLii
11 ay önce Twitter for Android
CUMARTESI YEMEKLI GALA https://t.co/HTLofhrWer
11 ay önce Twitter for Android
Elemanlariniz tembel ve yalanci evde zile bile basmaya tenezzul etmeyip geldik bulamadik etiketini birakiyorlar i… https://t.co/5L7eoLTj66
12 ay önce Twitter for Android
Magdur programlarinda sunucularin her an sahneye cikacaklarmis gibi abartili giyimleri garip degilmi? Bkz serap hn… https://t.co/LK5OcCo8nc
12 ay önce Twitter Web Client
Hayat oyundur.İyi olan değil,babası zengin olan kazanır..!
12 ay önce Twitter for Android
Son 24 saatte 4 KADIN ÖLDÜRÜLDÜ..Bu bnm bildiğim ..YAZIK YA
12 ay önce Twitter for Android
Pısliklerden uzak durmanin her yolunu deneyin.
1 yıl önce Twitter for Android
Hava 20 derece
1 yıl önce Twitter for Android
BIREYSEL SILAHLANMAYA HAYIRRRRR https://t.co/7aB77FPsDf
1 yıl önce Twitter Web Client
Ic camasirina neden bu kadar uzun etiket koyarlarki?insan poposundan fax geliyor saniyor..
1 yıl önce Twitter for Android
Biletlerin hepsi satilmiş.Yalova hanimlarina saygilarimi sunarim.
1 yıl önce Twitter for Android
Yağsiz dana kiyma modasi kasip kavuruyor https://t.co/xviHVxI6Ep