Bugün Atılan Tweet : 137

Son Eklenen Fotoğraflar

Günün Ünlüleri

Ertem Şener
Ertem Şener
10 tweets
Zeynep Turan
Zeynep Turan
7 tweets
cüneyt özdemir
cüneyt özdemir
7 tweets
Yıldız Tilbe
Yıldız Tilbe
6 tweets
Bekir Coşkun
Bekir Coşkun
5 tweets
mehmet esen
mehmet esen
4 tweets
Ceyhun Yılmaz
Ceyhun Yılmaz
4 tweets
fatih portakal
fatih portakal
4 tweets
Nilgün Belgün
Nilgün Belgün
4 tweets
Ece Uslu
Ece Uslu
3 tweets
Mustafa BALBAY
Mustafa BALBAY
3 tweets
Deniz Akkaya
Deniz Akkaya
3 tweets
32.Gün
32.Gün
3 tweets
Kerem Gorsev
Kerem Gorsev
3 tweets
Doğa Rutkay
Doğa Rutkay
2 tweets
ELİF GÜVENDİK
ELİF GÜVENDİK
2 tweets
Cem Ceminay
Cem Ceminay
2 tweets
Nihat Sırdar
Nihat Sırdar
2 tweets
Yonca Lodi
Yonca Lodi
2 tweets
Şenay DÜDEK
Şenay DÜDEK
2 tweets
Ezgi Basaran
Ezgi Basaran
2 tweets
Isin Karaca
Isin Karaca
2 tweets
SUAT ATEŞDAĞLI
SUAT ATEŞDAĞLI
2 tweets
Cenk Eren
Cenk Eren
2 tweets
Gülben Ergen
Gülben Ergen
2 tweets
Şevval Sam
Şevval Sam
2 tweets
can ataklı
can ataklı
2 tweets
@DemetAkalin
Demet Akalin Kurt
5893642 takipçi POPÜLER
Günlük Ortalama Tweet : 4.8
Yer : Istanbul, TR
Demet Akalın resmi Twitter hesabı / Demet Akalın official Twitter account. Facebook: https://t.co/w4b98s3XF7. Snapchat : demetinakalin
6 saat önce Twitter for iPhone
Bu saatde uyan bi film patlatsam sizarim yuruyuse kadar
22 saat önce Twitter for iPhone
Demir celik annesin sen ne dadisi @gulsen avukatin emrine amade
23 saat önce Twitter for iPhone
Gülşenim kendi bakıyoo yavrusuna hemde ayıla bayıla zevkle ne dadı var ne hemşire
2 gün önce Twitter for iPhone
Canım hayırlı uğurlu olsun
2 gün önce Twitter for iPhone
Dünakşam Sahne Etiler https://t.co/buqzR8NK4J
3 gün önce Twitter for iPhone
Selahhattın abii
3 gün önce Twitter for iPhone
@sinanakcil nolduu Sinanım
3 gün önce Twitter for iPhone
Kalp kriizi gecirio okan maci seyrederken
3 gün önce Twitter for iPhone
Sushico sen bize dönenne kdr mint den sipariş verdık be yawrum yine geç kaldın
3 gün önce Twitter for iPhone
İşte ben o cumartesileri çalişiorum Alllah daha çok versin inşallahh
3 gün önce Twitter for iPhone
Sizin adınız benim dünyamda anılmıyoo konuşulmuyo öyle bilin öyle konuşun öyle hayaller kurun! Hani toplaşıonuzya cumartesileri evlerde
3 gün önce Twitter for iPhone
Kendi hayal dünyanızda istediğinz düşleri kurabilirsiniz hayallerde hayatlarda serbest
3 gün önce Twitter for iPhone
Golü verdimı
3 gün önce Twitter for iPhone
Siz balık hafıza olabilirsinz ama Hira konusunda hafızam iyidir! Beni herkesle yan yana yazamazsınz!! Bebek düşmanıyla asla!!! Sakın!
3 gün önce Twitter for iPhone
Böyle fanlarımı küçük kurnazlıklarla kendinize çekim şeytanlıklara devam etmeyin! İyi niyetimiz iyi niyet olarak kalmaz!
3 gün önce Twitter for iPhone
Biri Fransadan atlar gelir biri Maraştan size ölürüm yahuu https://t.co/qPxHxhVuvD
3 gün önce Twitter for iPhone
Karne hediyesii cadirimiz
3 gün önce Twitter for iPhone
Kizim sen sakamisin? Bu guzellikle cig cig yersin valla
4 gün önce Twitter for iPhone
Salı günü Çetmen reklam yayında https://t.co/PXBn7aQ6Vp
4 gün önce Twitter for iPhone
Muhteşem şarkılara klipler geliyoo
4 gün önce Twitter for iPhone
Buda aşkımın ilk karnesi https://t.co/jdVJdXElgl
4 gün önce Twitter for iPhone
Kraliçeye yakışır fanlar
5 gün önce Twitter for iPhone
Reklam cekiminden
5 gün önce Twitter for iPhone
Rakipsizlik guzel sey
5 gün önce Twitter for iPhone
@AYDIN_KUSUM aliyim sana kusum
5 gün önce Twitter for iPhone
Guzel kalplim seyretme boyle seyler
6 gün önce Twitter for iPhone
Ala☺️ soz Cansu müzik Fettah Aranje Sinan Akçıl
6 gün önce Twitter for iPhone
Bu emekleri sen boşa çıkarmıcakmısın biliyoruz @fulinnet @sinanakcil ✨✨✨✨
6 gün önce Twitter for iPhone
İnannamıorum en nefis Sinan Akçıl şarkısı Fuline gitti geçmiş olsun
7 gün önce Twitter for iPhone
Eklenecek konserler yolda Rakipsiz turne devam 3. Ayımıza girdik satışları paylaşma sen bravo patron
7 gün önce Twitter for iPhone
Bu haftada Sahne Etilerdeyiz bekleriz arabeskten pop a ne istersen
7 gün önce Twitter for iPhone
@Reyhan_Karaca yok sevgılim artık hadsızce yüzüne söyluyoo
7 gün önce Twitter for iPhone
Iyiki dogdun iyiki kiymetlimizsin
7 gün önce Twitter for iPhone
Reina katili yakalanmis...
1 hafta önce Twitter for iPhone
Sezenimmmm
1 hafta önce Twitter for iPhone
Thy kargo ucagi yere cakilmis
1 hafta önce Twitter for iPhone
Gunu guzel haberle kapatalim https://t.co/pyXEdEB9X6
1 hafta önce Twitter for iPhone
Recep İvedik 5 Fragman https://t.co/rDzTQfOHcW
1 hafta önce Twitter for iPhone
Dünakşamdan
1 hafta önce Twitter for iPhone
Bu söz dünakşam kırılan kalbim sonucu yaIlmıştır artık herkez oldugu kdr
1 hafta önce Twitter for iPhone
Hahahahah sonra yüzmilyn baloncuk yuttum madonnayı bile geçtimmm hee hee!!!! Şu fiaskoları açıklansada gülsek https://t.co/TDSbuubr9m
1 hafta önce Twitter for iPhone
Amin
1 hafta önce Twitter for iPhone
E artık Digitürk ara yazamıcam
1 hafta önce Twitter for iPhone
Sibel canın elediği kız beni bulsun vokalee
1 hafta önce Twitter for iPhone
Memleketimde neler oluyo
1 hafta önce Twitter for iPhone
Mcdonalds aciklamasi;Türk Gıda Kodeksine ek olarak McDonald's'ın üreticileri için geçerli tüm gıda güvenliği koşullarına da uymaktadır.
1 hafta önce Twitter for iPhone
Yaa seyhan koptumm ya suan
1 hafta önce Twitter for iPhone
Aaa anahaber kanal D sana emanetmis atik hayrli olsun @AhmetHakanC
2 hafta önce Twitter for iPhone
Kiz Didem gunah cok guzel mor elbisen Adnan hakkli gomlek corap gitilmez abla #kismetseolur
2 hafta önce Twitter for iPhone
Dobra kiz guzel kiz iyiki dogdun bu snee en mutlu senen olsn hadii inslallahh
2 hafta önce Twitter for iPhone
Bugun hem Nutella hem Mcdonalds hayatimdan cikdi...gule gule cocuklar
2 hafta önce Twitter for iPhone
Hayirli olsunnn
2 hafta önce Twitter for iPhone
@gokhankeser https://t.co/y3ty4pAl7D hobaaa dimi dimii yi bu yakisikli soyluomus
2 hafta önce Twitter for iPhone
Ayyy bittik yaa biri kurtaricak dimi uff ruhumu teslim yeminle
2 hafta önce Twitter for iPhone
Kari koca mahfettiniz kardesim olmaz bu kdr yaaa valla icimizi dagladiniz
2 hafta önce Twitter for iPhone
Benimkiler başlamış allah alllahhh #vatanımsensin
2 hafta önce Twitter for iPhone
Zaten hakaret etmek için yazmış söylemiş !! Ne incitmesi ne özürüü hasss.. derler adama https://t.co/dxoBFs628m
2 hafta önce Twitter for iPhone
Superfm de @duyguozkancom konugguyum acin bakiyimm
2 hafta önce Twitter for iPhone
Digitürk!!!herşeyi yaptık ama ıgghh https://t.co/19yHvnjoHm
2 hafta önce Twitter for iPhone
Günaydın almayı unutmayın https://t.co/hTXmiCeoUg
2 hafta önce Twitter for iPhone
Ahh Ulan Sevdaya bak sen
2 hafta önce Twitter for iPhone
Sabah sabah ne güzel haber
2 hafta önce Twitter for iPhone
Biz gercek arkdslarin basarilariyla ancak gurur duyariz
2 hafta önce Twitter for iPhone
@MuratBoz can Murat canimm Murat saolasin
2 hafta önce Twitter for iPhone
Gece bizi sevince boğdun Benan
2 hafta önce Twitter for iPhone
1 milyon öpücük yuttum
2 hafta önce Twitter for iPhone
Reklam cekiminde okumak icin ben studyoo yollarina duserim
2 hafta önce Twitter for iPhone
https://t.co/cufVZmIJYn 600 bine girizgah
2 hafta önce Twitter for iPhone
Anammm Erdinnccc
2 hafta önce Twitter for iPhone
@seyhanerdag1 @NOdabasi oooo sabah sababhh en begenmeyen bile begendiyse ohh ojhh ohhhh masallh bize
2 hafta önce Twitter for iPhone
Ayy tesekkrler ne guzel yorumlar @RenkliSayfalar2
2 hafta önce Twitter for iPhone
Aşkım herzmn delisin zevkle
2 hafta önce Twitter for iPhone
Canım ışınım güzel dostum saol cnm benim
2 hafta önce Twitter for iPhone
Senin güzel kalbini yerim ben bee
2 hafta önce Twitter for iPhone
Reyhan kızı dağlar kızı admsın yeminle
2 hafta önce Twitter for iPhone
Ooo ustadlarda bayildiysa tadimdan yenmem
2 hafta önce Twitter for iPhone
Rekorların rekoru geliyor #ahulansevda
2 hafta önce Twitter for iPhone
Allahtan yazanlar ayni
2 hafta önce Twitter for iPhone
Muhteşem şarkıya muhteşem yorumlarr heyyyt mutluluğa gel
2 hafta önce Twitter for iPhone
Binlerce milyonlarca teşşerkrler yürekten bi iş olduğu o kadar belliki
2 hafta önce Twitter for iPhone
Efsane dansıyla Didem
2 hafta önce Twitter for iPhone
Canımsın
2 hafta önce Twitter for iPhone
Müzik kanallarında teslim alıcak görevli yok ama biz net d youtbda paylaşıcaz
2 hafta önce Twitter for iPhone
#AhUlanSevda isimli yeni klibim yayında! Şarkıyı iTunes'tan satın almak için; https://t.co/60AGVmny7d
2 hafta önce Twitter for iPhone
Klip öncesi önce klip arkası
2 hafta önce Twitter for iPhone
Biz evlerde kara mahsur kalmış insanlarız ltfen yarın EDHO olsun ltfen
2 hafta önce Twitter for iPhone
Çok güzelsin güzelde e napcaz
2 hafta önce Twitter for iPhone
@ayseozyilmazel o zmn yarin yollar acilinca birer pijama battaniye alallim bence hemen
2 hafta önce Twitter for iPhone
Ahh Ulan Sevda... https://t.co/ibWkhZz4TU
2 hafta önce Twitter for iPhone
Ayyykendime asik oldum
2 hafta önce Twitter for iPhone
Klip enfesss enfesss @NOdabasi https://t.co/3hALi3mL71
2 hafta önce Twitter for iPhone
Bide boyle otobus soforlerii var! Adam olmak kalpten gelir https://t.co/Rtlck53zTr
2 hafta önce Twitter for iPhone
Uludag istnbul donus yolu durumunu alabilirmiyim? E 6 kapali diolar
3 hafta önce Twitter for iPhone
Gulumsemek.. insalllah en kisa zmanda iyi olucaz insallah ama bugece degil bu gece bize sabaha kdr uyku yok https://t.co/IO8KTaaNA9
3 hafta önce Twitter for iPhone
Gulmek bizim hakkimizdi
3 hafta önce Twitter for iPhone
@obasturk kendi restorantalrin rezervasyon lari insanlara gelmeyin diye mesaj atan! Kac kisi atti bana sesli mesaj
3 hafta önce Twitter for iPhone
Canim izmir
3 hafta önce Twitter for iPhone
@gokhantepemusic @NOdabasi @AyLavanta efsanne ekip oldunuuz valla ohh
3 hafta önce Twitter for iPhone
Nihat Odabasi instagram hikayede klibi paylasiyio kosun https://t.co/U3R3wQKFPu
3 hafta önce Twitter for iPhone
Hayrli olsun bi lokma dinledim
3 hafta önce Twitter for iPhone
Yakışırr en muhteşem ödüller ona @nrglyslcy tebrikler gulum
3 hafta önce Twitter for iPhone
İlhan Mansız
3 hafta önce Twitter for iPhone
Dizi bitti yaaa çok güzelll ağlattıınız beee
3 hafta önce Twitter for iPhone
Şu ıslanan saçlar ne çbuk fönlendi yaaaaa yapmaaaaa #buşehirarkandangelicek
3 hafta önce Twitter for iPhone
Güzel yazmişin ama biz hala şoktayız
3 hafta önce Twitter for iPhone
Bugun dogan minik Efe miz
3 hafta önce Twitter for iPhone
Bok lafindan nefret ederim! Bi hadsizde kizimin resminin altina koymusdu! Aynen iade ediyoo yukardaki Allahtan
3 hafta önce Twitter for iPhone
Sarilicaz.. son caremiz sarilmak zaten https://t.co/5YSzj7JQcm
3 hafta önce Twitter for iPhone
Şu köprülerin zam sebebi nedir??7 lira olmuş 7 !
3 hafta önce Twitter for iPhone
65 kisi yarali 4 u agir! 15 i yabanci 39 u ölü
3 hafta önce Twitter for iPhone
Onlarca kisi amelyatta ..dualar yaralilar icinde
3 hafta önce Twitter for iPhone
Ambulanslar cenazeleri almak icin yaralilari degilmis
3 hafta önce Twitter for iPhone
35 olumu eyvahh eyvahhh! Vali cnnturk de!
3 hafta önce Twitter for iPhone
Allah hepimizi korusun!
3 hafta önce Twitter for iPhone
Ne guzel geldik yaaa sahneye rahat yetisiorum hatta eve bile ugrayabilriim
3 hafta önce Twitter for iPhone
Biz donus yoluna seni seviyoruz Baku
3 hafta önce Twitter for iPhone
1 saat sonra sahnedeyiz
3 hafta önce Twitter for iPhone
Aksm Baku konseri icin yola cikildi
3 hafta önce Twitter for iPhone
Survivor yilin kadrosunu yone yapmis Acun Ilicali simdiden rating rekorlari kirar
3 hafta önce Twitter for iPhone
Iyi seneler tum sevenlerime takip eden dostlara tanidgim tanimadigim tum takipcilerime saglikli bir yil temennibedi… https://t.co/OIryQpr1rY
3 hafta önce Twitter for iPhone
Teklemeyen canli yayin sunucusu Oyku supersin bee ders veriosun dersss
4 hafta önce Twitter for iPhone
Yaa supermis
4 hafta önce Twitter for iPhone
Daha kotu karli firtinali havada gorduk! Nedirderdiniz elektrkle anlamadim! Yilbasi eglenceliryse mumla fasil yapicaz duyurulur!
4 hafta önce Twitter for iPhone
Instgarmda 49 milyon begeni
4 hafta önce Twitter for iPhone
Resmen gidiyo son iki gece
4 hafta önce Twitter for iPhone
Kamera arkasi fotolar canim Dilan
4 hafta önce Twitter for iPhone
Ahhh ulan! https://t.co/7niMQm3oZU
4 hafta önce Twitter for iPhone
'Rakipsiz' isimli yeni albümümün 2. Single'ı 'Ah Ulan Sevda'nın klibi yakında! iTunes'tan Satın almak için; https://t.co/60AGVmny7d
4 hafta önce Twitter for iPhone
Hurrem teklifi gelir diorum artik
4 hafta önce Twitter for iPhone
36.3
4 hafta önce Twitter for iPhone
@Reyhan_Karaca hadii be
4 hafta önce Twitter for iPhone
Düşen ateş
4 hafta önce Twitter for iPhone
Klip inanılmaz oldu derken abartmıyoduk
4 hafta önce Twitter for iPhone
Digitürk beni ara
4 hafta önce Twitter for iPhone
Ahh ulan sevda klip yönetmenimiz @NOdabasi sonsuz teşşkkler film gibi oldu
4 hafta önce Twitter for iPhone
Dmc ailesine sevgili patronum @SamsunDemir ve ekibine @ozdenbora
4 hafta önce Twitter for iPhone
2 güzel ödülle kapatalım 2016 yı
4 hafta önce Twitter for iPhone
Ahh ulan sevda klip çekim devam
4 hafta önce Twitter for iPhone
@degirmencirfan imza linkini aliyim eveallah patlatiriz
4 hafta önce Twitter for iPhone
@degirmencirfan anneler isyanda! Bi el at hocam su saatleri duzeltsinler!
4 hafta önce Twitter for iPhone
Isyan eden edene! Sabahin koru degil gecenin ayazinda okula kalkiliyo! Derhal ve derhal imza kampanyasi diorum! Saa… https://t.co/njAJes3KMJ
4 hafta önce Twitter for iPhone
Anıl Durmuş - Bulutlara Esir Olduk (Oğuzhan Koç Cover) Uzun Versiyon https://t.co/e34rhP6jPu