Bugün Atılan Tweet : 98

Günün Ünlüleri

cüneyt özdemir
cüneyt özdemir
8 tweets
Sinan Guler
Sinan Guler
5 tweets
Cenk Eren
Cenk Eren
5 tweets
Seray Sever
Seray Sever
4 tweets
Zeynep Turan
Zeynep Turan
4 tweets
melis alphan ♀
melis alphan ♀
4 tweets
mehmet esen
mehmet esen
3 tweets
Murat Evgin
Murat Evgin
3 tweets
ayse ozyilmazel
ayse ozyilmazel
3 tweets
Gülben Ergen
Gülben Ergen
2 tweets
Ceyhun Yılmaz
Ceyhun Yılmaz
2 tweets
Metin Uca
Metin Uca
2 tweets
Birol Güven
Birol Güven
2 tweets
Mustafa BALBAY
Mustafa BALBAY
2 tweets
Nihat Sırdar
Nihat Sırdar
2 tweets
Gani Müjde
Gani Müjde
2 tweets
Nilgün Belgün
Nilgün Belgün
2 tweets
Levent Üzümcü
Levent Üzümcü
2 tweets
Şenay DÜDEK
Şenay DÜDEK
2 tweets
fatih portakal
fatih portakal
2 tweets
kaan sezyum
kaan sezyum
2 tweets
nedim saban
nedim saban
1 tweets
ezgi mola
ezgi mola
1 tweets
Serra Yilmaz
Serra Yilmaz
1 tweets
Yesim Salkım
Yesim Salkım
1 tweets
Ali Sunal
Ali Sunal
1 tweets
Ebru Destan
Ebru Destan
1 tweets


Temassız Dijital % Dinamik
QR Kod Menü için
www.arimenu.com
@DemetAkalin
Demet Akalin
6775679 takipçi POPÜLER
Günlük Ortalama Tweet : 4.8
Yer : Istanbul, TR
Demet Akalın resmi Twitter hesabı / Demet Akalın official Twitter account. Facebook: https://t.co/njTP529Yjx
17 saat önce Twitter for iPhone
Aşıyı Türkler bulucak dedi bugünki yayında
2 gün önce Twitter for iPhone
İnşallah hava güzel olur benimkileri toplayıp gelicemmmmmm @cdavran https://t.co/biu23LOI0A
7 gün önce Twitter for iPhone
Buyrun amerıkadan gelen hnımefendının sözleri!! ABARTMAYIN 10 KİŞİ SADECE POZİTİF!! partylere devam demiş ben sevgi… https://t.co/QsaWCkh9AP
7 gün önce Twitter for iPhone
Şimdi senin benim işimiz bunların yüzünden elimizden alınıo!! Adamlar rahat rahat gezıo ceza desen caydrırı değil!!… https://t.co/0DVBW6HkRv
1 hafta önce Twitter for iPhone
Konserler yasak!!!müzik virüs yayıyo !!!!! https://t.co/plRiezN9zs
1 hafta önce Twitter for iPhone
Madem arafta kaldınız bu hafta eleme yapmasaydınız yazık ya
1 hafta önce Twitter for iPhone
Yağmurlar gelene kdr iyi fikir iş aslında
1 hafta önce Twitter for iPhone
Teşekkürler arayan soran geçmiş olsun mesajlarınıza.. Hira iyi ama çok korktu
2 hafta önce Twitter for iPhone

2 hafta önce Twitter for iPhone
Bitmeyen tekne partileri?? Covit pozitifliler geziomuş maşallahh
2 hafta önce Twitter for iPhone
Ev partileri??!!!!!!!
3 hafta önce Twitter for iPhone
Yaa bu evli kadınları aldatma dizileri yapmayın ayyy
3 hafta önce Twitter for iPhone
Yeni hayat kanal D
3 hafta önce Twitter for iPhone
Bir sürü dizi var hangisi açsak?
3 hafta önce Twitter for iPhone
Serhat adaletli serhat şaşırttın beni affferiimm
3 hafta önce Twitter for iPhone
Ayyy Eray baydın!! #masterchefturkiye
3 hafta önce Twitter for iPhone
Nobumu? Şaka
3 hafta önce Twitter for iPhone
Büyük geçmiş olsun... https://t.co/xagA7JFPUI
3 hafta önce Twitter for iPhone
Gecemin bu saatinde samsundaki 4.30 seferinizi hiçbir açıklama yapmadan neden iptal ediosunuz? @TK_TR
4 hafta önce Twitter for iPhone

4 hafta önce Twitter for iPhone
Neden?? Neden??? Neden??? https://t.co/8XOnj18qpL
4 hafta önce Twitter for iPhone
3 saniyelik zevikinizi sıçıyım ya https://t.co/yTBf1oqDhR
4 hafta önce Twitter for iPhone
#Giresun’da meydana gelen sel felaketinde hayatını kaybeden vatandaşlarımıza; Allah'tan rahmet diliyor, selden etki… https://t.co/b6C1h7Osh5
1 ay önce Twitter for iPhone

1 ay önce Twitter for iPhone
Marmara Depremi’nde hayatını kaybeden tüm vatandaşlarımıza bir kez daha Allah’tan rahmet, yakınlarına başsağlığı dilerim #17Ağustos1999
1 ay önce Twitter for iPhone
Gülşah tek seni tanıtan dostların ağlamıyo #MasterChef2020
1 ay önce Twitter for iPhone

1 ay önce Twitter for iPhone
Bu Barbaros ne çalışkan adam ya
1 ay önce Twitter for iPhone
@tugbaozerk Beklioruz aşkım
2 ay önce Twitter for iPhone
Flamme ne la
2 ay önce Twitter for iPhone
Masterchef bu 2. Grup fenaaaa çok iyiler
2 ay önce Twitter for iPhone
Rezzan yaaa
2 ay önce Twitter for iPhone
Sevgili Bakanım bi ulaşabilsrniz içimiz acıdı
2 ay önce Twitter for iPhone
Küfretme uslu kız ol!! Sakın!!! https://t.co/bVmWxhJyMN
2 ay önce Twitter for iPhone
Arkadaş rica etti okan bey koyduk ben ne bilirim lig 22 takımı?? Olqy yapmayın bayram bugün hadii öptümm
2 ay önce Twitter for iPhone
#SuperLig22TakimOlmali @TFF_Org @gencliksporbak
2 ay önce Twitter for iPhone

2 ay önce Twitter for iPhone
Nostalji şimdi Spotify'da❤
2 ay önce Twitter for iPhone
Gece 2 olmuş hala yorum okuyorum❤️
2 ay önce Twitter for iPhone
Sabah sabah kredi kart dolandırıcılığı!!! Vallahi dikkat edin bak benimküni bide dolar üstünden çekmişler ! Sabah s… https://t.co/5cbK13eDYu
2 ay önce Twitter for iPhone
O kdr iri ve uzun bi kızı nasıl sığdırdın varile
2 ay önce Twitter for iPhone
Boğ!! Öldür!! Yak!!!Üstüne beton dök!!!!! Alllah belanızı versin ya !!!
2 ay önce Twitter for iPhone
İyisini çal abla iyisini !!!! https://t.co/PsUr8yaP1S
2 ay önce Twitter for iPhone
Allah belanızı versin kökünüz kurusun!!! İnşallah geberip gidersiniz ! https://t.co/uM0Upoo8KP
2 ay önce Twitter for iPhone
@cuneytozdemir Yaaa kafadan aldı beni
2 ay önce Twitter for iPhone
Bek yalan haber diolar haybeyemi gaza geldik pazar pazar! Yokmu bu netflixn resmi bi ağızı
2 ay önce Twitter for iPhone
Netflix karantinada ruhumuzu kurtardı! İstemeyen satın alıp seyretmez bu biraz fazla olmadımı? Onca karına şiddet y… https://t.co/VJwjfy0GND
2 ay önce Twitter for iPhone
Hani uçaklarda bi boş bi dolu sosyal mesafeli olacakdı!!! Şümdi adana ucağında özlem yıldızın omzunda uyuyan birini gördüm #pegasus
2 ay önce Twitter for iPhone
Amin
2 ay önce Twitter for iPhone
Yakmadan bina dikseniz!! İnsanın canı acıyooo yaaa yazık günah https://t.co/irZ723bare
2 ay önce Twitter for iPhone
Şampiyonluk sana çok yakıştı hemde ne yakışma❤️
2 ay önce Twitter for iPhone
1890 a cemal yaz gönder
3 ay önce Twitter for iPhone
Evrimin demek istediğini şuan anladım!!! Ayyy ne kdr ayıp ya!! Ahhh Berkan ahhhh yakdılar seninkiler seni
3 ay önce Twitter for iPhone
Rabbim yardımcın olsun güzel çocuk❤️
3 ay önce Twitter for iPhone
Ayy yıldım yazmaktan!! Gidin sapıklığınıız karılarınızda deneyin!!!!! https://t.co/KSpO92EiVs
3 ay önce Twitter for iPhone
İnsanın seyrederken canı acıyo!!! Hiçbir şey değişmez demeyelim!!! Yazın paylaşın! Buda bir terör!! https://t.co/nnQs4tJ4YG
3 ay önce Twitter for iPhone
Ünlüler diye bişey de kalmadı #Gönüllüler
3 ay önce Twitter for iPhone
Cemal Can nasıl yakışırsın şampiyonluğaaa
3 ay önce Twitter for iPhone
Translate? Hayy sizin oyununuza be! https://t.co/Us3sGmp7eB
3 ay önce Twitter for iPhone
Arap atı sercan
3 ay önce Twitter for iPhone
Geçmiş olsn Sakarya
3 ay önce Twitter for iPhone
Hala yasanın ağırlaşmasını bekliyoruz!!!! Keşke bu yasada birgecede çıksa
3 ay önce Twitter for iPhone
Nerde kaldı bu yasa ???bi korna çalıcaktın doçent hanım!!direksiyonu çevirecektin!! Neyse yaa nasıl bi kalp taşıosu… https://t.co/CQEieOioXB
3 ay önce Twitter for iPhone
Temmuz’a güzel haber
3 ay önce Twitter for iPhone
İkranur un annesi telefonunu değişdrmiş! Neden????kızın kaybolmuş sen telefon da ne saklıosun!!!nasıl güzel bi yawruu Allahım sen sabır ver
3 ay önce Twitter for iPhone
Müge Anlı sinirden dişetlerini ısırıo! Dün ona nasıl dayanıosun dedim
3 ay önce Twitter for iPhone
Ayy sen şimdi dalgamı grçtin Nisa’yla? Seni sevip desteklemekten nasıl nefret ettik son 1 ay bi bilsen! Nisa gönüll… https://t.co/Va88K4YUDN
3 ay önce Twitter for iPhone
Sıctığın yeri eşelersen daha çok virüs çıkar! Kapatsınlar ülkelerini bu ne yaaa!!! Canımıza yetti https://t.co/vHoRNaYDnn
3 ay önce Twitter for iPhone
Oğlum 5 aydır bunlar evin bireyi gibiydi.... gidiolar bitsin dıorum ama bitmesemi
3 ay önce Twitter for iPhone
Yaa kızım yaaa ağlamaa
3 ay önce Twitter for iPhone
Aaaaaaa Nisa #survivor2020
3 ay önce Twitter for iPhone
1 Temmuz ‘ a güzel bi haber bırakın alllah aşkına
3 ay önce Twitter for iPhone
Çok canım sıkıldı!! Gerçekten evlatlarınız başı boş bırakılcak kdr önemsizse annelikle yanan kadınlara verin! https://t.co/TM3l4Pe0gI
3 ay önce Twitter for iPhone
Patronu kızdırack naptın kız Gizem
3 ay önce Twitter for iPhone
ÖZLERSEN 90’LAR
3 ay önce Twitter for iPhone
AB biiz bu saatden sonra zaten almıcak!! İdam’ı paşa paşa getirelim artık! Bak bakalım idam korkusuyla o eli kalkıomu kadına!!!!
3 ay önce Twitter for iPhone
Patır patır ölüyoruz!!!!! Sinek kadar değerimiz yok!!!! Yazık!!!! Nerden yürürmüyüz artık yazarmıyız çizermiyiz bil… https://t.co/gy8TlZth1Q
3 ay önce Twitter for iPhone
Nisa dediğinden bişey anlamadım okey
3 ay önce Twitter for iPhone
Boşuna Allah bela vermiyo!!!!! https://t.co/ZeQOmjRxie
3 ay önce Twitter for iPhone
Onu maske takmasınızda olur dediğinizde düşüncektiniz! Aç kapa! İnandırıcılığı sıfır! Sen çin’e söylede bulduğu aşı… https://t.co/Ren8A9MzGf
3 ay önce Twitter for iPhone
Buakşamda Berkan yaz 1890 a #survior2020
3 ay önce Twitter for iPhone
Cemal 1890 gönder
4 ay önce Twitter for iPhone

4 ay önce Twitter for iPhone
Çok kötü bişey olsa fragmana konmaz dimi? Ayy çok üzüldüm yaa hep sona doğru böyle oluyo #nisa #elif
4 ay önce Twitter for iPhone
Buarada Carrie Elife benzemiyo mu? Tam bir survivor
4 ay önce Twitter for iPhone
Homeland bitti
4 ay önce Twitter for iPhone
Biz siz eksiktiniz https://t.co/u8RjJV1lNI
4 ay önce Twitter for iPhone
Caner
4 ay önce Twitter for iPhone
Bundan sonra giden herkeze üzülürüm... sercana bile
4 ay önce Twitter for iPhone
Skandal
4 ay önce Twitter for iPhone
Çiftetellli oynuyomuyuz
4 ay önce Twitter for iPhone
Sercan by by kime yaptın
4 ay önce Twitter for iPhone
Ama cemalll yaaa yasin i söylemek artık strateji değil!! Güçlü değil artık yasin yaaa üffff
4 ay önce Twitter for iPhone
Lokanta, kafe gibi işletmelerin kapanış saatleri 24.00'e uzatılmıştır
4 ay önce Twitter for iPhone
65 yaş üstü vatandaşlar haftanın her günü 10.00 ila 20.00 saatleri arası dışarı çıkabilecek
4 ay önce Twitter for iPhone
18 yaş yasağı kalktı
4 ay önce Twitter for iPhone
@cuneytozdemir @abdulhamitgul Makamında ziyaret etmiştik çok saygı dıyuyoruz kendisine.Bize söz verilmişti kadına ş… https://t.co/sLb2f0AMiV
4 ay önce Twitter for iPhone
Semih bu nasıl tişört laaa @OzturkSemih
4 ay önce Twitter for iPhone
Berkan yapmaaaa yapma kardeşim harcarlar oğlum
4 ay önce Twitter for iPhone
Ayy adama 240 bin tweet atılmış
4 ay önce Twitter for iPhone
DELİKANLI diye yazılır CEMAL CAN diye okunur
4 ay önce Twitter for iPhone
Homeland
4 ay önce Twitter for iPhone
Yarın dışarı çıkmam ben
4 ay önce Twitter for iPhone
Sercanın dediği ezgi yi hatırlatmıcaktın?? Neydi o konu
4 ay önce Twitter for iPhone
Ne kadar yanlış yaaa!! Şuan kaptanlık yapacak zaman değil!!!
4 ay önce Twitter for iPhone
Yeni şarkı?
4 ay önce Twitter for iPhone
Biz yinede önlemleri elden bırakmayalım
4 ay önce Twitter for iPhone
Homeland bitirmemek için direniyorum
4 ay önce Twitter for iPhone
Bence olmalıydı bi süre daha
4 ay önce Twitter for iPhone
Vantilatörrrr!!! Çarpar aman he
4 ay önce Twitter for iPhone
En çok tv da şu maskeli reklamlar bitti ya ona seviniyorum
4 ay önce Twitter for iPhone
Yarın cocuklara izin varmı? @drfahrettinkoca
4 ay önce Twitter for iPhone
Darısı başımıza
4 ay önce Twitter for iPhone
Amiliiiyat hayyyyııırrrr
4 ay önce Twitter for iPhone
Ünlülere sevindim
4 ay önce Twitter for iPhone
Şampiyonluk geliyoooo o yüzden koptu #şampiyoncemalcan
4 ay önce Twitter for iPhone
Maşallahh darısı bize
4 ay önce Twitter for iPhone
Ooooooo
4 ay önce Twitter for iPhone
Cemal❤️kıyamamm ben sana şampiyon olcaksın sen çünki Hakediosun
4 ay önce Twitter for iPhone
Benimde
4 ay önce Twitter for iPhone
Uzaya gittiler ama aşı hala yok
4 ay önce Twitter for iPhone

4 ay önce Twitter for iPhone
Salı günü okulumuz açılıyo
4 ay önce Twitter for iPhone
Nie biz yokmuşuz anlamadım ! Ulan biz daha temiziz https://t.co/cToWxvZnne
4 ay önce Twitter for iPhone
Bugün cocuklara çıkış varmıydı? 6 yaş?
4 ay önce Twitter for iPhone
Bunu yapana bi ceza yaptrımı olmalı ama bence!!! https://t.co/QL7wOaHIMF
4 ay önce Twitter for iPhone
Haopppaa!!!!!! https://t.co/GtUcN1j1E3
4 ay önce Twitter for iPhone
Nutkum tutuldu!!! Gerçi Homeland’i seyrettikten sonra..... https://t.co/nkPF6OHoWA
4 ay önce Twitter for iPhone
Oooowwwww öldür!!!!! Hasret Kaldım
4 ay önce Twitter for iPhone
Beni sen kullarına oyuncak mı yarattın? #ibrahimtatlısesharbiyekonseri
4 ay önce Twitter for iPhone
Bugecede İbo
4 ay önce Twitter for iPhone
Bu adam sonumuzu getiricek!! Ne planlıosun be ibiş!! Dünyayımı yöneticen!!!!o 5 G ‘leri bize nahh alırız! https://t.co/ltoZh8XnW8
4 ay önce Twitter for iPhone
Sahneyi özledim alkışı özledim ❤️❤️izleyince ağlamak gelıo içimden ... böylemi olacak
4 ay önce Twitter for iPhone
Fettah Can üçimizden geçiyooooo
4 ay önce Twitter for iPhone
Gönülden yürekten iyi bayramlar
4 ay önce Twitter for iPhone
Aaa ne anlamı kaldı
4 ay önce Twitter for iPhone
Haftaya hanımlar ltfen
4 ay önce Twitter for iPhone
Ersinin oyları kime giitti demiştim geçen hafta
4 ay önce Twitter for iPhone
Elife çok sevindim
4 ay önce Twitter for iPhone
Tag’i yanlış yazmışım niye uyarmıyosunuz
4 ay önce Twitter for iPhone
Hahahaahahaa
5 ay önce Twitter for iPhone
Cemal Can’a üzüldüm gerisi umrum değil
5 ay önce Twitter for iPhone
Bu aşı işe yararsa 17 si ilaç bulunacak diyen tüm astrologlara❤️❤️
5 ay önce Twitter for iPhone
Cemal can hem adam hem delikAnlı hem yürekli hem hemm hemm ❤️❤️❤️
5 ay önce Twitter for iPhone
Evrim nasıl oy kaybediıosun inanılmaz!!! Hiiç kadınlık falan karışdrma!!!!
5 ay önce Twitter for iPhone
Barış ıda kafalamış ayıp ama haaaa evrim!!!
Sitedeki tüm içerikler twitter.com sitesinden alınmaktadır.